زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا
زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا

کنکور

من از مدرسه دیگه راحت شدم.اخه امتحانای پیش داشگاهیم 10 خرداد تموم شده بود و دیگه نگرانی واسه مدرسه نداشتم. ازاون به بعد تنها نگرانیم 21 خرداد بوده اخه  روزی بود که باید کنکور میدادم و خیلی نگران بودم.به خاطر اینکه من واسه کنکور هیچ تلاشی نکردم این همه اضطراب داشتم.

روز پنجشنبه 21 خرداد دانشگاه آزاد امتحانمون برگزار شد و در هرصورت امتحانش چه خوب چه  بد گذشت.

شب پنج شنبه به مناسبت تولد مادرشوهرم(عمه) یه هدیه ناقابل و کیک تولد گرفتیم و خونشون رفتیم و یه جشن کوچیکی گرفتیم خیلی خوش گذشت.

و خیلی هم خوشحال شدن.ولی جای مهدی جونم خیلی خالی بوده اخه از 15 خرداد بخاطر امتحاناتش تبریز رفته و 30 خرداد به سلامتی بر میگرده.دلم خیلی واسش تنگ شده الان 8 روزه که ندیدمش ولی چاره ای جز تحمل کردن نیست. امیدوارم که امتحاناتشو به خوبی پشت سر بزاره و همیشه موفق باشه.

مهدی جان خیلی دوست دارم عشقم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.