زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا
زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا

اولین سالگرد و پیوند ازدواجمون مبارک

4 روز پیش یعنی 8مرداد اولین سالگرد و پیوند ازدواج من و عشقم مهدی بوده ولی وقت نشد که همون روز بنویسم

8مرداد بهترین و مهمترین اتفاق خوب زندگیم بود وهست.یک روز قبل واسه خریدن هدیه بازار رفتم و اصلا نمیدونستم که چیکار کنم وچی باید بگیرم تا خوشحاش کنم.بالاخره تصمیم گرفتم یه سکه پارسیان و یه گردنبند با پلاک اسم(مهدی)براش بخرم. من هدیه هارو با عشق کادو کردم و خیلی خوشحال بودم که 1سال و به خوبی با عشقم بودم.

واسه شام رفتیم رستوران و بعدش رفتیم پارک یه مکانی خوب هدیه هامون و دادیم.مهدی جان واسم انگشتر و دستبند نقره گرفت که خیلی خوشحال شدم و کلا خاص بود.

مهدی جان خیلی خوشحالم که دارمت وهمیشه خداروشکر میکنم که با تو زندگی خوبی دارم.امیدوارم سالیان سال در کنار هم خوش باشیم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جون شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 19:53

ممنون

mrm دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:07 http://mrm.niloblog.com

به نام خدا
سلام

بنده هم به شما تبریک عرض میکنم
امیدوارم زیر سایه فاطمه زهرا خوشبخت
باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.