زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا
زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا

زندگی خوب

چند مدتی میشه که پست نذاشتم و فرصت مناسبی پیش نمیومد.

اولین سفرمنو عشقم 26 شهریور به شهرزیبای مشهد و زیارت حرم امام رضا(ع) بود که واقعا اولین مسافرتمون بهترین بود خیلی خوش گذشت. البته هم زیارت و هم سیاحت بود.

آخرای شهریور جواب کنکورم اومد و الآن درحال حاضر دانشجوی ترم 1 مدیریت بازرگانی هستم.دانشجو بودن خیلی حس خوبی و خاصیه که با دوران مدرسه کاملا متفاوته و من دوس دارم که همیشه دانشجو باشم.

مهدی جانم ترم 3 ارشد رشته(جی آی اس)هست و امروزم آخرین امتحانشه امیدوارم از امتحانش راضی باشه و به امید خدا پایان نامه هم به خوبی پشت سر میذاره.

من این پست هایی که میزارم واقعا با عشق و علاقمه و با تایپ کردن مروری برخاطراتم میشه و همیشه تو ذهنم خواهد بود.

زندگیم

عشقم

عزیزم

بهترینم

همیشه دووووست دارم



نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چابک چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 19:16 http://mehdi-ch.blogsky.com

خیلیی خوشحال شدم با خوندن این پست
مرسی خانومی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.