زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا
زندگی منُ عشقم

زندگی منُ عشقم

خاطرات زندگی ما 2تا

عشق و شادی


به نام خداوند جان  و خرد        کزین برتر اندیشه برنگذرد


سلامدیروز یکی از بهترین و عالیترین روزهام بود،سالگرد یکی شدنمون و 2ساله شدن عشقمون که واقعا همیشه،هرجا که هستیم واسمون روز خیلی خوبیه.از عشقم مهدی جان واقعا تشکر میکنم که تمام تلاششو کرد تا من خوشحال باشم.
صبح رفتیم بابلسر که واقعا زیباست و اسکله قایق رانیش هم قشنگ بوده^_^ بافامیلا رفتیم قایق سواری که مخصوصا قسمت موج سواریش که خیلی هم وحشتناک و هیجان انگیز بوده....
واااای اون لحظات واقعا عالی بوده  ماه مرداد رو بخاطر اتفاقای خوبش دوست دارم و امیدوارم  همیشه خوب باشه.  آب و هوا دیروز کاملا عالی و یه آرامش خاصی داشت،خلاصه تا غروب بابلسر،باشگاه بولینگ و شب هم همه دور هم شاد بودیم.....
آخر شب بخش هدایا بود من دوست داشتم هدیه ای که میگیرم خاص باشه که به این نتیجه رسیدم بالانس(که واقعا زیباست و آرامش دهنده)رو بخرم،همسرم عطر و یه عروسک کوچیک مینیون خریده که دوسش دارم....
خدایا واسه همه ی اتفاقا و حال خوب و همه چی ازت ممنونم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.